• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Методична робота

Важливе місце в нашому закладі відводиться методичній роботі, спрямованій на пошук перспективних інноваційних принципів, підходів у змісті теоретичної і практичної підготовки гуртківців до оволодіння позашкільною освітою, визначення їх життєвих пріоритетів.

/Files/images/ш-1.JPG

/Files/images/1.JPG

Методичні рекомендації щодо планування роботи керівника дитячого колективу по підвищенню власної професійної майстерності

1. Організаційна робота:

- укласти угоди про спільну роботу щодо допрофесійної підготовки гуртківців;

- розробити та затвердити:

• Навчальний план

• Розклад занять

• Плани роботи дитячого колективу на навчальний рік, канікулярний період

- отримати заяви від батьків щодо навчання в дитячому колективі;

- скласти статистичний звіт

- провести діагностику умінь та навичок гуртківців їх природних нахилів;

- провести моніторинг дитячого середовища;

- провести батьківські збори;

- організувати роботу дитячого самоврядування.

2. Підвищення професійної майстерності:

2.1. Опрацювати слідуючи нормативно - правові документи:

• Закон про позашкільну освіту

• Положення про позашкільний заклад

• (дивись перелік нормативно - правових документів в книзі методиста)

2.2. Ознайомитися з досвідом роботи

2.3. Здійснити професійну екскурсію

2.4. Підготувати виступ: Педагогічної ради

Психолого - педагогічного семінару

Методичної ради

/Files/images/art-medas/15_h_16/Безимени-121.jpg

В закладі вже багато років поспіль працює школа молодого педагога «Діалог», завданням якої є подальше вдосконалення педагогічної майстерності керівників гуртків різного профілю. Під час занять тут проводяться майстер-класи з малювання, ліплення, вишивання, співу не лише для молодих керівників, але й для всього педагогічного колективу закладу; обмін думками, інформаційні повідомлення, презентації, тренінги – цікаві й корисні форми роботи для підвищення кваліфікації педагогів ЦКПР. Стимулом до творчості, розширення світогляду, підвищення педагогічної кваліфікації для кожного педагога є атестація та навчання на курсах ДОІППО.

Курсова перепідготовка здійснюється згідно перспективного плану роботи, який коригується.

Педагогічні працівники ЦКПР проходять курси підвищення кваліфікації при обласному інституті післядипломної освіти 1 раз на 5 років.
Перспективний план проходження курсової перепідготовки та атестації педагогів уточнюється і оновлюється щороку з урахуванням наявності профільних курсів, руху педагогічних кадрів та особистого бажання працівників.
Всього за 3 роки пройшли курсову перепідготовку 8 педагогічних працівників закладу, а саме:
- у 2014 році – Гайденко Ю.О., Семидьянов Є.С.;
- у 2015 році – Безверха В.Д., Василенко С.М, Чорний В.М., КартушинськаВ.О.;
- у 2016 році – Федорова Н.Г., Домонова Ю.В.

.

Проходження курсової перепідготовки педагогічними працівниками міського Центру - комплексу позашкільної роботи за 2015-2016 рік

/Files/images/art-medas/15_h_16/атетація.jpg

Участь педагогів ЦКПР в конкурсі педагогічної майстерності «Джерело творчості» є свідченням зростання загальноосвітнього та методичного рівнів керівників гуртків Павлової С.О., Лазданової І.Ю., які діляться неоціненним досвідом роботи з колегами. У 2015 році керівник народного вокально-фольклорного ансамблю «Веселі нотки» Павлова С.О. стала переможцем міського етапу конкурсу «Джерело», а в поточному 2016 р. Ірина Юріївна Лазданова стала переможцем ІІ туру та рекомендована до участі у ІІІ турі Всеукраїнського конкурсу педагогічної майстерності «Джерело творчості».


Кiлькiсть переглядiв: 885

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.